Vážení klienti, je i ve Vašem zájmu, abyste před jakoukoli osobní návštěvou ambulance pobočku nejprve kontaktovali prostřednictvím on-line formuláře, mobilní aplikace OnlineAmbulance, e-mailem nebo telefonicky.
Budeme se maximálně snažit naplánovat Vaši návštěvu v rámci našeho objednávkového systému na konkrétní hodinu, a to s cílem zkrátit dobu Vašeho pobytu v ambulanci na nezbytně nutnou dobu, což navíc sníží riziko přenosu jakékoliv infekční choroby. Zároveň se tak vyhnete riziku zbytečného dlouhého čekání na vyšetření v čekárně naší ambulance.
Ke kontaktu s pobočkou, prosím, využívejte i nadále veškerých komunikačních kanálů (mobilní aplikace, e-mail, on-line objednávka nebo telefon). V době ranních odběrů (přibližně první dvě ordinační hodiny) a z důvodu velkého množství probíhajících telekonzultací s lékařem, prosíme o trpělivost, pokud se nedovoláte hned napoprvé.
V případě, že Váš požadavek není akutní a snese odkladu, zavolejte nám, prosím, v odpoledních hodinách, kdy jsou linky přece jen o poznání volnější, nebo využijte mobilní aplikaci, e-mail, případně on-line objednávku pro následné zpětné kontaktování pobočkou.
V situaci, kdy již předem víte, že se nemůžete dostavit na objednaný termín, nás, prosím, kontaktujte. Váš termín tak budeme moct nabídnout ostatním klientům. Oznamte nám, prosím, i možné zpoždění. Budeme se tak snažit čas ošetření dle aktuálních možností pobočky posunout a přizpůsobit. V opačném případě (bez omluvy) berte, prosím, na vědomí fakt, že Vás už nebudeme moct v daný den ošetřit a budeme Vám muset nabídnout jiný termín.
Děkujeme za pochopení
Tým MOJE AMBULANCE
Stále ještě nemáte aplikaci OnlineAmbulance ve svém mobilním telefonu?
Zdarma ke stažení na Google Play a App Store.