MOJE AMBULANCE spolupracuje s call centrem 1212

25.3.2020

Pobočky MOJE AMBULANCE se od 25.3. 2020 zapojují do boje proti novému koronaviru skrze informační linku 1212. Ve spolupráci s operátory bude MOJE AMBULANCE poskytovat své služby pacientům, kteří nemají praktického lékaře, nebo se s ním nemohou spojit.

Podle operátorů call centra mají volající často potíže se svému lékaři dovolat, nebo si domluvit návštěvu, protože řada praktiků z důvodu nedostatku ochranných pomůcek dočasně neordinuje. Koordinátoři klientské informační linky 1212 proto požádali o pomoc síť poboček MOJE AMBULANCE, která call centru nabídla své kapacity.

Klient volající na číslo 1212 získá kontakt na nejbližší pobočku MOJE AMBULANCE, kde mu následně praktičtí lékaři poskytnou bezkontaktní konzultaci jeho zdravotního stavu, navrhnou léčebný postup a v případě potřeby vystaví e-neschopenku. Lékař se také může s pacientem domluvit na osobní schůzce.

Linku 1212 zřídilo Ministerstvo zdravotnictví jako základní informační rozcestník pro dotazy občanů. Cílem je zejména uvolnit krizové linky 155 a 112 pro akutní případy a vytvořit jednotný systém postupů při podezření z nákazy. Call centrum obsluhují proškolení operátoři, zaměstnanci ministerstev, ale také dobrovolníci z řad veřejnosti.

MUDr. Karel Lukeš, MBA
předseda představenstva
MOJE AMBULANCE a.s.