Pravidla bezpečného a plynulého provozu poboček

Epidemiologická situace v České republice se neustále vyvíjí, mění se den ze dne, kraj od kraje, a s blížící se zimou zhoršuje. Chceme vás ale ujistit, že na všech pobočkách MOJE AMBULANCE jsme vám neustále plně k dispozici a připraveni řešit veškeré vaše požadavky.

Jelikož je naším cílem zajistit bezpečnost a zdraví nejen vás, našich klientů, ale i personálu, je nutné i nadále v rámci prevence na pobočkách MOJE AMBULANCE dodržovat určitá opatření a upravená pravidla provozu. Prosíme tedy o pozorné přečtení níže uvedených informací a pokynů, které nám pomáhají k bezpečnému a plynulému provozu.

Pravidla a informace k provozu poboček

Máte příznaky respiračního onemocnění? Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem

Příznaky: rýma, kašel, dušnost, horečka, bolest hlavy

V případě, že máte některé z výše uvedených příznaků respiračního onemocnění, NEVSTUPUJTE prosím do prostor pobočky MOJE AMBULANCE, zůstaňte doma a kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu (sestřičky se vám ozvou zpět). Váš stav s vámi po telefonu zkonzultuje lékař, navrhe další postup léčby, předepíše léky a dle potřeby vystaví pracovní neschopnost. 

Děkujeme za pochopení, ohleduplnost a dodržování tohoto postupu. Podobnost mezi příznaky běžného respiračního onemocnění a onemocněním COVID-19 je velká, a proto chraňte sebe a především své blízké. 

Vyšetření pouze po předchozím objednání, popř. po telefonickém nebo e-mailovém kontaktu

V rámci zachování bezpečného provozu ambulance vás prosíme, abyste před jakoukoli návštěvou ambulance pobočku kontaktovali telefonicky nebo e-mailem. Naší snahou vám bude v rámci objednávkového systému návštěvu naplánovat na konkrétní hodinu s cílem zkrátit dobu vašeho pobytu v ambulanci pouze na nezbytně nutnou dobu, což sníží riziko přenosu jakékoliv infekční choroby.

Prosíme klienty, aby ke kontaktu s pobočkou využívali všech možných komunikačních kanálů (telefon, e-mail nebo online-objednávka). V době ranních odběrů (přibližně první dvě ordinační hodiny) a z důvodu velkého množství probíhajících telekonzultací s lékařem, prosíme o trpělivost, pokud se nedovoláte na poprvé. V případě, že váš požadavek snese odkladu, zavolejte nám v odpoledních hodinách, kdy jsou linky o poznání volnější, nebo využijte e-mailu případně online objednávky pro následné zpětné kontaktování pobočkou.

V případě, že již dopředu víte, že se nemůžete dostavit na objednaný termín, kontaktujte nás. Váš termín tak budeme moc nabídnout ostatním klientům. Oznamte nám prosím i možné zpoždění. Budeme se snažit čas ošetření dle aktuálních možností pobočky posunout a přizpůsobit. V opačném případě (bez omluvy) Vás nebude možné v daný den již ošetřit a bude nabídnut jiný termín. 

Vstup pouze se zakrytými ústy a nosem

Na základě nařízení ministerstva zdravotnictví je vstup na pobočku povolen pouze s respirátorem FFP2 přes dýchací cesty. Počet bezpříznakových případů nebo případů s lehkým průběhem onemocnění COVID-19 se navyšuje, a proto vždy mějte prosím na paměti, že i vy můžete být jedním z nich. Rouškou přes ústa bráníte přenosu případné nákazy nejen na další klienty, ale především na personál, který by nařízenou karanténou musel oslabit provoz pobočky.

Minimalizace počtu klientů v čekárně

V rámci zachování bezpečnosti zdraví klientů snižujeme maximální počet klientů v čekárně na 2-5 (záleží na kapacitních možnostech příslušné čekárny). Proto vás prosíme o pochopení, pokud nebudete do prostor ambulance vpuštěni a požádáni o sečkání mimo.
 
Při placení, pokud je to možné, využívejte prosím přednostně platbu kartou.
 
I nadále na všech pobočkách MOJE AMBULANCE platí přísný hygienický režim. Prostory jsou pravidelně dezinfikovány, vstup je možný pouze se zakrytými ústy a nosem a u vstupu je k dispozici desinfekci na ruce.

Administrativní úkony a recepty prostřednictvím online objednávky nebo e-mailem

Prosíme klienty, aby o recept, lékařské potvrzení či jinou administrativu (výpis z dokumentace, vyplnění žádosti pro pojišťovnu a další) žádali pobočku výhradně prostřednictvím online objednávky nebo e-mailu. Nejpozději do jednoho pracovního dne budete pobočkou zpětně kontaktováni s návrhem termínu, popř. již s výsledkem žádosti.

Při žádosti o recept a pro urychlení vyřízení požadavku uvádějte prosím vždy název léku, vaše jméno a příjmení, datum narození a telefonní číslo, na které má být kód zaslán.