Reklamní kampaň je úspěšná

23.4.2008

Moje ambulance reaguje na každý podnět pacientů
Reklamní informační kampaň, kterou spustila společnost Moje ambulance, je úspěšná. Do našich poboček v Ostravě, Brně a Olomouci se přeregistrovalo už téměř 10 000 klientů.

Potvrdil se předpoklad, že do Mojí ambulance budou přecházet pacienti, kteří si nemohou dovolit prosedět dlouhou dobu v čekárnách i ti, kteří očekávají kontakt s vlídným personálem. Při rozhodování hraje svou roli také prostředí, kde lékař ordinuje. Naše nabídka oslovila i ty pacienty, jejichž lékaři nejeví zájem o zlepšování služeb. Přesun pacientů od kvalitních lékařů, s nimiž jsou lidé spokojeni, je mizivý v řádu jednotek až nulový. Reakce na jednotlivé kampaně jsou vesměs pozitivní. Společnost Moje ambulance už vyhodnotila dosah kampaně v Ostravě. I v případě přímého oslovení klientů profesionálními firmami 67 % oslovených hodnotí tento kontakt jako pozitivní, přínos vidí především v široké informovanosti o službách. Zhruba 17% nejeví o informace zájem, pouze 16% tento způsob komunikace obtěžuje a jeden člověk ze sta si na postup dealerů otevřeně stěžuje. Pro tyto účely mohou lidé využít telefonní linku pro Ostravu 596633441, pro Olomouc 585750535 a Brno 543213033. Své připomínky a stížnosti mohou lidé směřovat také na elektronickou adresu: sekretariat@mojeambulance.cz.

Trocha marketingové statistiky

V současné době evidujeme v Ostravě asi 60 stížností na zhruba 5 000 přeregistrovaných občanů. Celkově za všechny pobočky je stížností zhruba 110. To je 1,1% ze všech přeregistrovaných klientů. Děláme všechno proto, aby procento stížností kleslo na 0,5% všech přeregistrovaných občanů s vědomím, že počet stížností ani při nejlepší vůli a snaze nikdy nebude nulový. Je to dáno přirozenými faktory, jako je individualita a povaha každého jednotlivého člověka, jeho přístupem k reklamě, mentalitou či dalšími aktuálními okolnostmi. Stížnost je stejně jako pochvala jednou z přirozených reakcí na činnost či aktivity jednotlivce příp. společnosti.

Veškeré stížnosti však bereme velmi vážně, zabýváme se jimi a analyzujeme příčiny jednotlivých pochybení. Protože stížnosti pocházely zejména od pacientů důchodového věku, kteří nejsou na tento typ komunikace zvyklí, vedení společnosti rozhodlo, že od 22. dubna, bude muset každý zájemce v důchodovém věku projevit své přání přihlásit se do Mojí ambulance osobně, a to přímo v některé z ordinací tohoto zařízení.

V rámci maximálního zprůhlednění naší komunikace s veřejností jsme už začátkem dubna zveřejnili na moje@mbulance.cz, jak probíhá informační marketingová kampaň při osobním kontaktování a jaké kroky obsahuje registrace. Tady si mohou lidé ověřit, zda jim pracovníci reklamní agentury sdělují to, co smí podle platných smluv. Pokud se setkají s čímkoliv jiným, pak to lze považovat jednoznačně za osobní selhání jednotlivců a budeme vděčni, pokud o tom budete informovat naše pracovníky na výše uvedených telefonních číslech. Konkrétními podněty se budeme ihned zabývat a vyvodíme z toho jednoznačné závěry.

Vzhledem k dosavadnímu pozitivnímu ohlasu a efektu budeme ve všech marketingových aktivitách nadále pokračovat. Soudíme, že reklama je dnes všude kolem nás a informovat občany o nových možnostech poskytování zdravotní péče a služeb považujeme za přínosné. Reklama vždy bude některé z nás obtěžovat či nudit a jiné zase informovat či bavit.