Informace o registraci do ambulancí společnosti MOJE AMBULANCE a.s.

10.8.2008

Jak se můžete stát klientem MOJÍ AMBULANCE?

Protože v posledních dnech silně stoupá zájem o registrace do ambulancí naší společnosti, stále častěji čelíme telefonickým a písemným dotazům na to, jak probíhá registrační proces.
V následujících řádcích se o tom dovíte více.

Samozřejmě nejjednodušším způsobem jak se registrovat, je osobní návštěva spádového pracoviště MOJÍ AMBULANCE a.s. K tomu stačí vzít si s sebou občanský průkaz a průkazku své zdravotní pojišťovny, sestřička v recepci s Vámi vyřídí formality během několika málo minut. Vzhledem k tomu, že jsou naše pracoviště opakovaně vystavovány dotazům na poplatek za registraci, zdůrazňujeme, že registrace je bezplatná.

Společnost MOJE AMBULANCE a.s. v současnosti také provádí ve vybraných městech rozsáhlou informační marketingovou kampaň, za účelem poskytnout občanům těchto měst maximum informací o službách, které naše společnost nabízí.

Jednou ze složek této kampaně je i osobní kontaktování potencionálních klientů ve spádových oblastech působení společnosti. V průběhu této kampaně mají oslovení občané možnost se přímo prostřednictvím pracovníků marketingové agentury také zaregistrovat, a stát se tak klientem naší společnosti.

Jak probíhá informační kampaň a registrační proces při osobním kontaktování?

Proškolený externí obchodní zástupce předloží oslovené osobě informační leták a vysvětlí na jakém principu funguje a jaké služby poskytuje zdravotnické zařízení MOJE AMBULANCE. *

Samotná registrace má 4 fáze:

  1. Vyplnění a podepsání registračního lístku i jeho kopie – lístek vždy obsahuje razítko dané ambulance.
  2. Vyplnění a podepsání tzv. "Prohlášení klienta" - jedná se o potvrzení registrace a seznámení s podstatnými aspekty provázejícími registraci, případně s možnostmi jak registraci zrušit. Klient obdrží kopii tohoto prohlášení.
  3. Získání informačního letáku se základními údaji o službách MOJE AMBULANCE a.s.
  4. Zpětné kontaktování registrovaného klienta (telefonicky) – sekundární potvrzení registrace.

*/ Pracovník marketingové agentury je oprávněn seznámit osloveného klienta s následujícími údaji:

a) sdělení adresy na které je poskytována zdravotní péče klientům registrovaným u společnosti MOJE AMBULANCE a.s.
b) sdělení přesné provozní doby, která je vždy 12 hodin denně od pondělí do pátku
c) informování o funkčním objednávkovém systému – tzn. bez zbytečného čekání v čekárně
d) seznámení s faktem, že poskytovaná zdravotní péče je plně hrazena ze zdravotního pojištění a neplatí se nic navíc
e) nabídka klientovi, že bude-li mít zájem, provede mu společnost vstupní prohlídku
f) sdělení kontaktních údajů na společnost MOJE AMBULANCE a.s. v daném městě
g) případně další doplňující údaje o fungování ambulance, a to na základě přání osloveného klienta

Externí obchodní zástupce je také oprávněn provádět platné registrace ke společnosti MOJE AMBULANCE a.s.

V případě, že narazíte na pracovníky agentury, kteří nejsou řádně označeni visačkami s názvem společnosti a jménem nebo pokud budou podávat zavádějící či nepravdivé informace, kontaktujte nás e-mailem na adrese sekretariat@mojeambulance.cz.


Společnost MOJE AMBULANCE jednoznačně deklaruje, že plně respektuje svobodnou volbu lékaře a individuální přání každého občana. Marketingovou kampaň, kterou v těchto dnech provádí, považuje za naprosto standardní, běžnou a plně v rámci zákonů ČR.