Informace k marketingové kampani společnosti MOJE AMBULANCE a.s.

11.4.2008

Společnost MOJE AMBULANCE a.s. v současné době provádí v Ostravě, Brně a Olomouci rozsáhlou informační marketingovou kampaň, za účelem poskytnout občanům těchto měst maximum informací o službách, které naše společnost nabízí.

Tento nový přístup k péči o zdraví v ordinacích praktických lékařů po názvem moje@mbulance představujeme v rámci klasické reklamy klientům zejména v lokálních médiích. Přehled výhod včetně kontaktních údajů můžou občané nalézt také v informačních letácích ve svých poštovních schránkách.

Jednou ze složek této kampaně je i osobní kontaktování potencionálních klientů ve spádových oblastech působení společnosti. V průběhu této kampaně mají oslovení občané možnost se přímo u dealera také zaregistrovat, a stát se tak klientem naší společnosti.
Na zajištění této informační kampaně využívá naše společnost externích firem, které disponují zkušenostmi v dané oblasti a patří k nejúspěšnějším na trhu.
Jak probíhá informační marketingová kampaň při osobním kontaktování?
Proškolený externí obchodní zástupce předloží oslovené osobě informační leták a vysvětlí na jakém principu funguje a jaké služby poskytuje zdravotnické zařízení moje@mbulance.

Je oprávněn seznámit osloveného klienta s následujícími údaji:
a) sdělení adresy na které je poskytována zdravotní péče klientům registrovaným u společnosti MOJE AMBULANCE a.s.
b) sdělení přesné provozní doby, která je vždy 12 hodin denně od pondělí do pátku
c) informování o funkčním objednávkovém systému – tzn. bez zbytečného čekání v čekárně
d) seznámení s faktem, že poskytovaná zdravotní péče je plně hrazena ze zdravotního pojištění a neplatí se nic navíc
e) nabídka klientovi, že bude-li mít zájem, provede mu společnost vstupní prohlídku
f) sdělení kontaktních údajů na společnost MOJE AMBULANCE a.s. v daném městě
g) případně další doplňující údaje o fungování ambulance, a to na základě přání osloveného klienta Externí obchodní zástupce je také oprávněn provádět platné registrace ke společnosti MOJE AMBULANCE a.s.

Jak probíhá registrační proces?
Samotná registrace má 4 fáze:
1. Vyplnění a podepsání registračního lístku – lístek vždy obsahuje razítko a podpis lékaře dané ambulance
2. Vyplnění a podepsání tzv. „Prohlášení“ - jedná se o potvrzení registrace
3. Získání informačního letáku se základními údaji o službách moje@mbulance.
4. Zpětné kontaktování registrovaného klienta (telefonicky) – sekundární potvrzení registrace.

Výhodou tohoto registračního procesu je maximální komfort a úspora času pro klienta, který pouze podepíše stanovené formuláře a ostatní nutné náležitosti spojené s přeregistrací ke společnosti MOJE AMBULANCE a.s. již vyřeší sama společnost. Pokud si registrovaný klient svou registraci rozmyslí, může ji do 3 dnů po podpisu registračního lístku bez komplikací zrušit, a to přímo v ambulanci v daném městě.

Společnost MOJE AMBULANCE jednoznačně deklaruje, že plně respektuje svobodnou volbu lékaře a individuální přání každého občana. Marketingovou kampaň, kterou v těchto dnech provádí, považuje za naprosto standardní, běžnou a plně v rámci zákonů ČR.
Společnost MOJE AMBULANCE a.s. poskytuje svým klientům vysoce profesionální péči praktických lékařů v nově vybudovaných ambulancích s rozšířenou 12 hodinovou ordinační dobou. Péče je plně hrazena ze zdravotního pojištění. Budeme potěšeni, když se o kvalitě našich služeb a prostředí v nichž jsou poskytovány přijdete osobně přesvědčit přímo do našich ambulancí. Náš personál se těší na vaši návštěvu!

Za vedení společnosti MOJE AMBULANCE a.s.
Ing. Lenka Laníková
výkonná ředitelka společnosti
Aleš Kotásek, dipl. ek.
marketingový ředitel