Časté dotazy

Odpovědi na nejčastější dotazy našich klientů

Dotazy jsou zařazovány tak, jak přicházejí. Pokud se Vám zdá, že se někde opakujeme, pak je patrně důvodem prolínající se problematika tématu.

Moje praktická lékařka mi tvrdí, že se u vás za ošetření platí, ve vašich materiálech, ale píšete, že ne. Co je tedy pravda?

Standardní zdravotní péče Mojí Ambulance je v plné míře hrazena ze zdravotního pojištění, u nás se tedy neplatí. Zpoplatněny jsou pouze (stejně jako v ordinacích ostatních praktických lékařů) nadstandardní úkony, jako např. očkování, vyšetření pro vydání nejrůznějších potvrzení apod. Snažíme se však, aby i tyto poplatky byly minimální a pohybovaly se pod celostátním průměrem (např. očkování proti chřipce jsme celý podzim nabízeli za 280,- Kč včetně vakcíny).

Je pravda, že Moje Ambulance je skutečně otevřená od 7 hodin ráno do 19 hodin večer? Nejsou v tom i "papírové" hodiny pro tzv. prevence, administrativu apod.?

Nikoliv, není v tom žádný trik ani "papírová" finta. Ambulance je skutečně otevřena 12 hodin denně od pondělka do pátku.

Na tomto místě by asi stálo za to upozornit, že malá změna bude u naší pražské ambulance, kde budeme začínat ordinovat v 8 hodin ráno a končit ve 20 hodin. Je to dáno jiným pracovním rytmem našeho hlavního města.

Jak vám může fungovat objednávkový systém, když ve většině ambulancí, které znám, to neexistuje?

Je to prosté. Zvednete telefon a domluvíte se se sestřičkou na hodině, která Vám vyhovuje, a ona na základě rozhovoru s Vámi vymezí lékaři přibližný čas, po který se Vám může bezezbytku věnovat. Celý systém je postaven na zkušeném personálu a vysoké profesionalitě. Dosud jsme se nesetkali v tomto ohledu s problémy, které by stály za řeč. Mezi jednotlivými objednanými klienty je samozřejmě ještě časová rezerva.

Tento komfort asi nejvíce ocení klienti zejména v období viróz a chřipek, protože se v čekárně téměř nepotkávají.

Můj praktický lékař mě odrazuje od přeregistrace k vám s tím, že budu mít lékařů několik a že se o mne bude starat pokaždé někdo jiný. Je to pravda?

Je samozřejmé, že 12 hodin denně nemůže v naší ambulanci pracovat stejný lékař. Nicméně pokud budete mít zájem objednat se k určitému konkrétnímu lékaři, sestra na recepci Vám ochotně vyjde vstříc. Jde jen o to, že se budete muset přizpůsobit hodinám, kdy "váš" lékař ordinuje. Používaný software pro vedení dokumentace a vnitřní organizace Mojí Ambulance však garantuje, že i kterýkoliv jiný lékař/lékařka Vám bude věnovat patřičnou pozornost a rozdíl určitě nepoznáte.

Jak se mohu stát klientem MOJÍ AMBULANCE? Co proto musím udělat?

Je to jednoduché. Dostavíte se do recepce ambulance s průkazkou své zdravotní pojišťovny. Samotná registrace trvá sotva pět minut, zdravotní dokumentaci můžete přinést s sebou, ale není to nutné. Sestřička Vás pak objedná ke vstupní prohlídce v termínu, který Vám bude vyhovovat. Naším klientem jste však již od prvního dne. Podrobné informace naleznete zde.

Co přesně znamená sdělení, že u vás klient „neplatí nic navíc“?

Od našich klientů velmi často dostáváme dotazy typu „a kolik se u vás platí?“. Tyto dotazy vycházejí z toho, že služby, které poskytuje MOJE AMBULANCE, jsou řadou občanů vnímány jako nadstandardní, a tudíž mají obavu, že jsou placené. Abychom nemuseli stále vysvětlovat, že to, co nabízíme, považujeme za náš standard, zapracovali jsme toto upozornění i do naší informační kampaně.