MOJE AMBULANCE otevřela další pobočku

28.3.2008

Kraj - Společnost lékaře a bývalého ředitele soukromé Nemocnice Podlesí v Třinci Marka Potysze buduje v zemi síť ordinací praktických lékařů nazvanou Moje ambulance.

Po první ordinaci řetězce nazvaného Moje ambulance, která byla otevřena loni na podzim v multifunkčním domě na Vítkovické ulici naproti ostravskému nákupnímu centru Karolina, vzniklo nyní na Francouzské ulici v Ostravě-Porubě další středisko. „Do konce letošního roku bude mít Moje ambulance jedenáct ordinací v deseti městech v Česku,“ tvrdí mluvčí firmy Simona Součková s tím, že zájem pacientů o registraci v Mojí ambulanci roste. Netají, že spustili reklamní kampaň, jejímž cílem je informovat o zcela novém typu poskytování zdravotní péče, jenž nemá v naší zemi tradici. Počítali i s negativními reakcemi. „Očekáváme i pokusy o diskreditaci naší práce. Reakce dotčené konkurence nás mrzí, nicméně je považujeme za přirozené, rozhodnou pacienti,“ prohlásil šéf společnosti Potysz.

V průběhu února se získala Moje ambulance v Ostravě dvanáct set nových klientů. Například osmašedesátiletou Alenu Halamovou upoutal leták ve schránce. „Zvlášť mě zaujala dlouhá ordinační doba a možnost objednání se na konkrétní hodinu. Než jsem se však rozhodla, byla jsem se tam dvakrát podívat. Prohlédla jsem si prostředí a všímala, jak jednají sestřičky s pacienty. Líbilo se mi to, takže jsem se přeregistrovala od lékaře, kde se nedalo objednat a kde jsem čekala vždy minimálně dvě hodiny,“ zdůvodnila své rozhodnutí pacientka. Možnost objednat se do Mojí ambulance na určitou hodinu ocenili i další lidé. Například pětadvacetiletý servisní technik Pavel Beran uvedl jako hlavní důvod, proč se přeregistroval, že se k lékaři může objednat, kdy se mu to hodí. „Jsem nedůvěřivá, proto jsem ani neměla moc chuti vybavovat se s dvěma mladými ženami za dveřmi, natož abych je pustila do bytu. Odmítla jsem je, ale o nabídce teď uvažuji. Můj lékař odešel do důchodu, budu si muset najít nového. Vzhledem k tomu, že velmi špatně chodím, měla bych pomoc velmi blízko a po celý den,“ zvažuje čtyřiasedmdesá­tiletá důchodkyně, která bydlí na Zelené ulici v Ostravě.

„U nás se ordinuje od 7 hodin až do 19 hodin a funguje objednávkový systém. Pacientům nabízíme řadu preventivních programů ušitých na míru, vstřícné jednání zdravotníků a příjemné prostředí. Řadu věcí si může pacient vyřídit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu,“ vysvětlil ředitel divize Morava David Laštůvka s tím, že klient Mojí ambulance se může spolehnout, že v čekárně nestráví dlouhé hodiny čekáním a nepromešká ideální období pro očkování, preventivní vyšetření či nutnou kontrolu. Do budoucna slibuje i další benefity. Tvrdí, že pacienti zaplatí během celé ordinační doby vždy jen třicet korun podle současné platné legislativy.

mch